Nishanova Aziza Mirzaxmadovna
DOI:
10.5281/zenodo.10526417
Annotatsiya
Bilimga intilish va ilmiy dunyoqarashni rivojlantirish uzoq vaqtdan
beri texnik ta’limning asosi bo’lib kelgan, chunki ular talabalarni tez rivojlanayotgan
texnologik landshaftda harakat qilish uchun zarur ko’nikma va fikrlash bilan ta’minlaydi.
Hamkorlikda o’qitish va fanlararo yondashuvlar mashhurlikka erishayotgan zamonaviy
ta’lim manzarasi sharoitida kooperativ pedagogikaning texnik ta’lim talabalari o’rtasida
ilmiy dunyoqarashni rivojlantirish metodologiyasiga qo’shilishi kashfiyotning hal qiluvchi
sohasiga aylandi.
Kalit so'zlar:
pedagogika, kooperativ yondashuv, yosh talabalar,
Foydalanilgan adabiyotlar
1. O. M. Morko, “O’rta maktab matematikasida tanqidiy fikrlashning tuzilishi”, Manila,
Filippin, 1994 yil.
2. G. J. Green, “Universitetning tanqidiy fikrlash kursida birinchi kurs talabalarining
tanqidiy fikrlash faoliyati, qobiliyatlari va xatti-harakatlari”, Dissertatsiya Abstract
International, jild. 54, yo’q. 8, 1994 yil.
3. K. Uilyam, O’rta G’arb psixologik assotsiatsiyasining yillik yig’ilishida taqdim
etilgan “Guruh birligining ijtimoiy loafingga ta’siri”, Detroit, 1981 yil.
4. D. V. Jonson va F. Jonson, “Ta’lim tsikllari: sinfda hamkorlik”, Aleksandriya, Va.:
Nazorat va o’quv dasturlarini ishlab chiqish assotsiatsiyasi, 1998 yil.