RESEARCH AND PUBLICATIONS

HAMKORLIK PEDAGOGIKASI ASOSIDA TEXNIK TA’LIM YO’NALISHI TALABALARINI ILMIY DUNYOQARASHINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI

  • Home
  • Ta'lim fidoyilari
  • HAMKORLIK PEDAGOGIKASI ASOSIDA TEXNIK TA’LIM YO’NALISHI TALABALARINI ILMIY DUNYOQARASHINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI

Nishanova Aziza Mirzaxmadovna

DOI:

10.5281/zenodo.10526417

Annotatsiya

Bilimga intilish va ilmiy dunyoqarashni rivojlantirish uzoq vaqtdan beri texnik ta’limning asosi bo’lib kelgan, chunki ular talabalarni tez rivojlanayotgan texnologik landshaftda harakat qilish uchun zarur ko’nikma va fikrlash bilan ta’minlaydi. Hamkorlikda o’qitish va fanlararo yondashuvlar mashhurlikka erishayotgan zamonaviy ta’lim manzarasi sharoitida kooperativ pedagogikaning texnik ta’lim talabalari o’rtasida ilmiy dunyoqarashni rivojlantirish metodologiyasiga qo’shilishi kashfiyotning hal qiluvchi sohasiga aylandi.

Kalit so'zlar:

pedagogika, kooperativ yondashuv, yosh talabalar,

Foydalanilgan adabiyotlar

1. O. M. Morko, “O’rta maktab matematikasida tanqidiy fikrlashning tuzilishi”, Manila, Filippin, 1994 yil. 2. G. J. Green, “Universitetning tanqidiy fikrlash kursida birinchi kurs talabalarining tanqidiy fikrlash faoliyati, qobiliyatlari va xatti-harakatlari”, Dissertatsiya Abstract International, jild. 54, yo’q. 8, 1994 yil. 3. K. Uilyam, O’rta G’arb psixologik assotsiatsiyasining yillik yig’ilishida taqdim etilgan “Guruh birligining ijtimoiy loafingga ta’siri”, Detroit, 1981 yil. 4. D. V. Jonson va F. Jonson, “Ta’lim tsikllari: sinfda hamkorlik”, Aleksandriya, Va.: Nazorat va o’quv dasturlarini ishlab chiqish assotsiatsiyasi, 1998 yil.

Your email address will not be published. Required fields are marked *