RESEARCH AND PUBLICATIONS

Bolalar psixologiyasi va boshlang’ich ta’limda uning roli

  • Home
  • Magistrlar
  • Bolalar psixologiyasi va boshlang’ich ta’limda uning roli

Xasanova Asila

DOI:

10.5281/zenodo.15405692

Sharq falsafasi

Annotatsiya

Ushbu maqolada bolalar psixologiyasining boshlang‘ich ta’limdagi o‘rni va ahamiyati tahlil qilinadi. Psixologik yondashuvlarning o‘quvchilarning bilish jarayonlari, hissiy holati va shaxsiy rivojlanishiga ta’siri o‘rganiladi. Muallif boshlang‘ich maktab yoshidagi bolalarning psixologik xususiyatlarini tahlil qiladi va o‘qituvchilarning pedagogik faoliyatida psixologik bilimlar asosida yondashuvning zarurligini asoslaydi. Tadqiqotda nazariy tahlil va pedagogik tajribalardan foydalanilgan. Maqola boshlang‘ich ta’lim sifatini oshirishda psixologiyaning integrativ rolini ko‘rsatib beradi va amaliy tavsiyalar beradi.

Kalit so'zlar:

Bolalar psixologiyasi, boshlang‘ich ta’lim, psixologik

Foydalanilgan adabiyotlar

7. Vygotsky, L. S. (1978). Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. Cambridge, MA: Harvard University Press. 8. Yuldashev, B. (2020). O‘qituvchilarni tayyorlashda psixologik yondashuvlar. Tashkent: Pedagogika nashriyoti. 9. Zakir, R. M. (2015). Ta’limda bolalar psixologiyasi: Asosiy masalalar. Tashkent: Ma’rifat. 10. Yusufov, M. (2022). Pedagogikada bolalar psixologiyasining ahamiyati. Tashkent: O‘zbekiston ta’limi nashriyoti.

Your email address will not be published. Required fields are marked *