Xasanova Asila
DOI:
10.5281/zenodo.15405692
Sharq falsafasi
Annotatsiya
Ushbu maqolada bolalar psixologiyasining boshlang‘ich ta’limdagi o‘rni va ahamiyati tahlil qilinadi. Psixologik yondashuvlarning o‘quvchilarning bilish
jarayonlari, hissiy holati va shaxsiy rivojlanishiga ta’siri o‘rganiladi. Muallif boshlang‘ich
maktab yoshidagi bolalarning psixologik xususiyatlarini tahlil qiladi va o‘qituvchilarning
pedagogik faoliyatida psixologik bilimlar asosida yondashuvning zarurligini asoslaydi.
Tadqiqotda nazariy tahlil va pedagogik tajribalardan foydalanilgan. Maqola boshlang‘ich
ta’lim sifatini oshirishda psixologiyaning integrativ rolini ko‘rsatib beradi va amaliy
tavsiyalar beradi.
Kalit so'zlar:
Bolalar psixologiyasi, boshlang‘ich ta’lim, psixologik
Foydalanilgan adabiyotlar
7. Vygotsky, L. S. (1978). Mind in Society: The Development of Higher Psychological
Processes. Cambridge, MA: Harvard University Press.
8. Yuldashev, B. (2020). O‘qituvchilarni tayyorlashda psixologik yondashuvlar. Tashkent:
Pedagogika nashriyoti.
9. Zakir, R. M. (2015). Ta’limda bolalar psixologiyasi: Asosiy masalalar. Tashkent:
Ma’rifat.
10. Yusufov, M. (2022). Pedagogikada bolalar psixologiyasining ahamiyati. Tashkent:
O‘zbekiston ta’limi nashriyoti.