RESEARCH AND PUBLICATIONS

OLIY TA’LIM MUASSASALARIDAGI DARS JARAYONLARINI KREATIV METODLAR ASOSIDA TASHKILLASHTIRISH

  • Home
  • Ta'lim fidoyilari
  • OLIY TA’LIM MUASSASALARIDAGI DARS JARAYONLARINI KREATIV METODLAR ASOSIDA TASHKILLASHTIRISH

Rustamova Manzura Mirkamalovna

Axmedova Mashxura Mirzabek qizi

DOI:

10.5281/zenodo.10526417

Annotatsiya

Dunyo innovatsiyalar bilan belgilanadigan davrga aylanib borar ekan, ushbu muassasalar bitiruvchilarni innovatsion ruh bilan rivojlantirish uchun o’qitish usullarini rivojlantirishlari kerak. An’anaviy ma’ruzalarga asoslangan pedagogika o’z maqsadiga xizmat qilgan bo’lsada, zamonaviy o’quvchilar yanada qiziqarli va ishtirok etish tajribasini talab qiladi. Ushbu maqolada kollej va universitetlardagi dars jarayonlari o’quvchilarda tanqidiy fikrlash va muammolarni hal qilish qobiliyatlarini rivojlantirish uchun ijodiy usullar asosida qanday qilib qayta tashkil etilishi mumkinligi ko’rib chiqiladi.

Kalit so'zlar:

universitetlardagi dars jarayonlari

Foydalanilgan adabiyotlar

1. Aithal P. S. & Suresh Kumar P. M., Axborot tizimi orqali akademik yordam: Srinivas
Integrated Model, Xalqaro ilmiy tadqiqotlar va zamonaviy ta’lim jurnali (IJSRME),
jild. I, I-son, 376-384-bet, 2016 yil.
2. Line Wittek, Laurens Habib, Laurens Habib, Sifatli ta’lim va o’rganish turli intizomiy
nutqlar doirasida amaliyot sifatida, Oliy ta’limda o’qitish va o’rganish xalqaro
jurnali, jild. 25, 3-son, 275-287-bet, 2013 yil.
3. Jozef, M., Yakhou, M., Stoun, G., Ta’lim muassasasi: xizmat sifatiga intilish: mijozlar
nuqtai nazari. Ta’lim sifatini ta’minlash, jild. 13-son 1, 66-82-betlar, 2005 y.
4. Gopal K. Kanji, Abdul Malek Bin A. Tambi va Uilyam Uolles, AQSh va
Malayziyadagi oliy ta’lim muassasalaridagi sifat amaliyotlarining qiyosiy tadqiqoti,
Jami sifat menejmenti, jild. 10, 3-son, 357-371-betlar, 1999 yil.
5. Mohammad S. Owlia, “Oliy ta’limda sifat – so’rov”, “To’liq sifat menejmenti” jild. 7,
2-son, 161-172-betlar, 1996 yil.

Your email address will not be published. Required fields are marked *